Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

silena's poetry and more...: Pablo Neruda - Σκυφτός στο δειλινό

silena's poetry and more...: 

Pablo Neruda - Σκυφτός στο δειλινό


 
 
 
 
 
 
 
 
painting by by Judy Mackey
*the usual click it's necessary
 
 
Σκυφτός στο δειλινό ρίχνω τα δίχτυα μου θλιμμένα
στα ωκεάνια μάτια σου.

Εκεί αποσύρεται και φλέγεται μέσα στην πιο ψηλή φωτιά
η μοναξιά μου που τινάζει τα χέρια της σα ναυαγός.
 
Κάνω σινιάλα κόκκινα στα μάτια σου που απουσιάζουν
και κυματίζουν σαν τη θάλασσα στα πόδια ενός φάρου.
 
Μόνο σκοτάδια κρύβεις μέσα σου, γυναίκα μακρινή, δική μου
κι από το βλέμμα σου αναδύεται καμιά φορά η ακτή του τρόμου.
 
Σκυφτός στο δειλινό ρίχνω τα δίχτυα μου τα θλιμμένα
σ' αυτή τη θάλασσα που αναταράζει τα ωκεάνεια μάτια σου.
 
Τα νυχτοπούλια ραμφίζουν τα πρώτα αστέρια
που σπινθηρίζουν όπως η ψυχή μου όταν σ' αγαπώ.
 
Καλπάζει η νύχτα στη φοράδα της τη σκοτεινή
σκορπίζοντας γαλάζια στάχυα πάνω στους αγρούς.
 
Από τη συλλογή "20 Poemas de amor y una cancion deseperada"

Μτφ. Τάκη Βαρβιτσιώτη
"Πάμπλο Νερούδα - Ποιήματα", έκδοση Νεφέλη 1982

Δεν υπάρχουν σχόλια: